שירותים לארגונים

פריצת גבולות לצמיחה

מטרת הייעוץ והאימון היא להביא לתוצאות תוך פרק זמן קצר,להביא את העובד/מנהל לפרוץ את הגבולות של עצמו, להתגבר על חסמים, להעז להגשים ולהצליח.

בכל תהליך אימון, ייעוץ והדרכה, נבנית תכנית מתאימה ותפורה  על פי  צרכי הארגון והאדם.

אימון וליווי מנהלים וותיקים וחדשים

  1. הגדרת זהות ניהולית ואני מאמין ניהולי, התאמת ערכים אישיים לערכי הארגון והתאמת סגנון ניהולי למצבים שונים.
  2. הבהרת מטרת התפקיד, יעדים ומדדי הצלחה.
  3. הבנת הסביבה הארגונית: פוליטיקה ארגונית, אינטרסים, התמודדות עם שינויים בארגון, מיצוב היחידה/מחלקה בארגון, ניהול כלפי מטה וכלפי מעלה.
  4. מודעות לגורמים מקדמים וגורמים מעכבים: חזקות, אמונות, הרגלים.
  5. כלים ניהוליים: ניהול זמן, ניהול ישיבות, התמודדות עם מצבי לחץ ומשברים, בניית צוות ומוטיבציה, נטוורקינג.

הכנת עובדים לתפקיד ניהולי

  1. הגדרת זהות ניהולית: מה זה להיות מנהל? מה זה לנהל? מה זה מנהל טוב?, ערכים המובילים את העובד והארגון, הבנת הסביבה הארגונית.
  2. מטרת תפקיד, יעדים ארגוניים ויעדים אישיים להגשמה.
  3. בדיקת גורמים מקדמים, חזקות עליהם ניתן להתבסס כדי להצליח וגורמים מעקבים, "שרירים" שיש לחזק.
  4. תכנית לפיתוח ושיפור מיומנויות.

ליווי והדרכת מנהלי מכירות בתחום הפארמה והמכשור הרפואי

  1. הגדרת לקוחות לפי פוטנציאל וחשיבות ובניית תשתית לקוחות ממוקדת.
  2. ליווי אנשי מכירות: הכנת פגישות מכירה, ביקורים כפולים (חונכות), שיחות הערכה
  3. מתן משוב נכון ומיקוד בנקודות ספציפיות לשיפור.
  4. ניהול צוות: גיבוש צוות, מוטיבציה, קביעת יעדים אישים/צוותים ומעקב.

אימון והדרכת אנשי מכירות טכניים ורפואיים

  1. תפיסת תפקיד בהתאם לערכים האישיים וערכי הארגון. הבנת חשיבות התפקיד והערך ללקוחות ולארגון. להפוך ממדען/מהנדס/רופא לאיש מכירות.
  2. הדרכת מכירות: איתור והבנת צרכים, שיחת מכירה וסגירה, שיטות מכירה, נטוורקינג, שפת גוף.
  3. בניית תשתית לקוחות ומיקוד לפי פוטנציאל וחשיבות.
  4. סימולציות וליווי בשטח.

ליווי עובדים

  1. בחירת המסלול המתאים בקריירה, התמחות מקצועית לעומת התפתחות ניהולית.
  2. התמודדות עם שינויים בארגון ובתפקיד.
  3. התייעלות ושיפור מיומנויות: ניהול זמן, מיצוב בארגון, נטוורקינג, שינוי הרגלים והתנהגויות מעקבות.
  4. התמודדות עם שחיקה: מציאת גורמים מוטיבציוניים בתפקיד ובארגון, אפשרויות הרחבת התפקיד,  איזון יחס הזמן בין עבודה לבית.

מהם היתרונות של עבודה עם יועץ או מאמן חיצוני לארגון?

  1. פוקוס במטרה מוגדרת וחשובה לארגון כדי להביא לתוצאות.
  2. מומחיות בתחום התקשורת הבינאישית והניהול המאפשרת לזהות חזקות וגורמים מעכבים במטרה לקדם את האדם בהתאם לתפקיד או למטרות שלו.
  3. סביבה בטוחה וסטרילית, לא מאיימת לאנשי מפתח ומנהלים בארגון ובכלל.
  4. מסגרת והקדשת זמן מוגדר לפיתוח אישי ו/או פיתוח עובדים ומנהלים.
  5. העשרה בכלים ניהוליים להמשך העבודה באופן עצמאי.
  6. אפשרות לחשוף בעיות שלא עולות בחיי היום יום.