מה זה אימון אישי – Coaching

אימון  אישי הנו תהליך מובנה ומעשי, שמטרתו להשיג יעד או לשפר מיומנויות תוך זמן קצר. אימון מוצלח מביא את האדם לפרוץ את הגבולות של עצמו, להגיע לתוצאות מעבר למה שהיה משיג לבדו.

האימון מתבסס על החזקות והיכולות הקיימות אצל האדם להגשמת מטרותיו. במהלך האימון המתאמן מאותגר, מעודד, מחוזק  ומועצם בכדי להגיע לתובנות. האימון עוזר למתאמן להתחבר רציונלית ורגשית למטרה, לקבל מוטיבציה ולהגיע לחשיבה תוצאתית.

התהליך מתקיים בסדרת פגישות בהן מגדירים את "החלום", מה המתאמן באמת רוצה, מה היעד אליו היה רוצה להגיע ומה התוצאות שרוצה להשיג. מבררים מהן החזקות והיכולות שלו, מהם הערכים שמובילים אותו  והערכים הדרושים כדי להגיע למטרה. מצד שני, מבררים מהם החסמים,  האמונות וההתנהגויות המעכבות אותו וכיצד ניתן להתמודד עימם. בסופו של דבר, נבנית תכנית פעולה להשגת המטרה.

האימון מעצים, מפגיש את האדם עם דילמות ובחירות מתוך עמדת כוח והבנת היכולות שלו, מאפשר לו תובנות ונותן לו כלים להתמודדויות בעתיד.

עקרונות האימון:  האימון הוא דיסקרטי,  כל המידע נשאר בין המאמן והמתאמן. תהליך האימון מתבסס על אמון הדדי, פתיחות, אחראיות, יושר פנימי ומחויבות הדדית.